الان من پا در هوام

یعنی نمیدونم قبولم یا باید بخونم

اصلا از این وضع خوشم نمیاد


2به همین سادگی

کنکور تموم شد

به همین سادگی

به همین سادگی

به همین سادگی........



منمو یه عالمه انتظارو ارزوی مرگو بدبختی و بیچارگی امیدوارم سمنان قبول شم

حالم از خودم به هم میخوره فقط همین

به خاطر مامان بابام

نمیدونم چرا من عقل ندارم نمیتونم مثل بقیه عادی زندگی کنم مثلا امروز از حوزه امتحانی تا خونه پیاده اومدم همه نشسته بودن منتظر اتوبوس من خل خنگ خر راه افتادم تو این افتاب سمنان پیاده اومدم خونه سوسک تو خیابون پرنمیزدا .......

واقعا خلم چلم خنگم خرم

1کنکوری

سلام

پنجشنبه کنکور دارم امیدوارم که لااقل سمنان قبول بشم که بتونم به مامان بابام بگم من اینجا نمیخوام برم و میخونم واسه تهران اما اگه قبول نشم نمیدونم چطور بهشون بگم که میخوام دوباره بخونم

زیادی اعتقاد دارن که بهترین دانشگاه قبول میشم

یعنی همه امیدشون به منه همه ی عقب موندگی هاشون رو خلاصه کردن تو کنکور من

الان نگرانم که اگه قبول نشم چطوری بهشون بگم بیشتر نگران بابامم چون هیچی نمیگه و خودشو داغون میکنه 

خدایا خواهش میکنم فقط سمنان قبول بشم که بتونم بخونم واسه سال دیگه

کنکور

سلام کی برای کنکور امادس ؟

1

متنفرم از خودم

که یه سال از عمرمو به بطالت دادم